Wednesday, September 21, 2011

rindu

mlm ni tetibe aku rase cm nk ckp pasal rndu..
sebab mlm ni aku rndu gle kt sorg ni..
penat aku wat panggilan rndu tp tak berbalas pun..
sedey pun ad gak..
rase cm org tak ingt kite tp kite je yg sibuk ingt kt org..
xpela maybe die ad reason die sndiri..
ok..tu je nk cite..

1)rndu pada Pencipta ku.
2)rndu pada Nabi ku
3)rndu pada ibubapa ku..
4)rndu pada saudara-saudaraku
5)rndu pada sahabat sejati ku.
6)rndu pada kekasih yg belum pasti.

selamat melayani perasaan rndu ye!=)



Tuesday, September 20, 2011

Thursday, September 15, 2011

belapuk

haha..blog aku mmg da belapuk gle..da berbulan xupdate..mula2 sbb xde intenet pastu da busy puase..pastu raye..tgh2 syok raye abg pulak kawen..da busy lagi..lepas kawen da masuk UiTM yg indah ni..so xdpt la aku nk update sgt..hehe..so lepas ni maybe aktif balik kot..tu pun tgk klu busy ke x..every weekend cm ad event je..huhu..ok..tu je nk cite wat mase ni..t cite pnjg2 t nyampah plak org nk bace..sblm tu aku tggl kn gmbr ank buah aku yg sedang mmbuka mulut nye..haha..=)


comel kn mulut die...hahahaha!