Tuesday, June 19, 2012

macam-macam..

hmmmmmm..lagi da nak habis sem ni lagi mcm2 bende jadi..
xtau la nk buat mcm mne..
mmg kene redha, tabahkan hati..
ape yg terjadi ni semuanye adalah yg terbaik utk aku..
sbg hamba DIA aku redha..
dan aku tahu semua ni adalah dugaan daripada DIA..
dan ALLAH SWT memberi peluang kepada aku utk memperbaiki diri...
dan melepaskan segala nye dgn hati yg lapang..
dan ape yg DIA bagi ni adalah sesuatu yg aku mampu utk hadapi..
redha la wahai hati ini.....

Friday, June 15, 2012

busy = stress

uitm bakal menutupkan tirai pembelajaran seminggu je lagi..
pastu da start exam...
aku ad 4 paper utk final n satu subjek xde final..
so, utk mnggu yg terakhir ni..
kadar kestressan setiap insan di uitm ni meningkat..

sbb sume lecturer nk kne abs kn segal amcm tugasan utk sem ni..
cukup la aku mnjd contoh utk fakta ini..

mnggu depan aku akn mghadapi tiga test secare berturut2..
dan disambung dgn penghantaran assingment aka projek utk 2 hari kemudian..
saye berharap saye akn mnjadi sgt tabah dan cekal utk hadapi semua ni..
Ya ALLAH Kau bantu la hamba Mu ini..
segala sesuatu yg dilakukan hanya keranaMU ya ALLAH...
amin.....

Tuesday, June 12, 2012

benci....

benci atau tak suke...
aku suke dgr hindustan dan tgk cerita hindustan...
tp ramai org xsuke dan benci hindustan...
aku bleh terima org xsuke bende tu..
tp aku benci bile org yg xsuke tu mngutuk ape yg org lain suke...
aku jadi geram sgt...
pada aku bende2 suke n xsuke ni sume terpulang pada setiap individu..
kalau kau xsuke bende yg org lan suke xperlu la nk mngate sgt...
dan aku pun xmngate pun ape yg kau suke...

aku ni ade satu habit...
aku suke sgt pasang alarm utk membantu aku bangun setiap subuh hari2...
dan aku sbg insan yg sgt kuat tidur, mmg la selalu akn xsedar dan dgr alarm tu kn...
yg sedih dan mnyakitkan hati aku ni adalah...
bile org asyik mngate aku cm ni...
" ala si ain tu pasang alarm beria...aku tgk tdo jgk xbangun2..baik xyah pasang alarm..sakit telinga aku dgr bunyi alarm kau tu..."
sentap gile aku dgr...
salah ke aku nk pasang alarm?salah ke niat aku nk bangun awl?ape slhnye kalau org2 yg da bangun or tersedar dsebabkan alarm aku tu kejut kn aku?salah ke?

tapi pape pun aku mntk maaf sgt2 la kalau selama ni org2 sekeliling aku annoying dgn tindakan aku tu...
walaupun sebenarnye niat nk gurau ngn aku..tp aku amik bende ni serius sbb pada aku ni adalah langkah utk aku berubah..bile xde org support n asyik condem, aku jadi down...sorry la tacing plak tetibe..

n skrg aku akn bukti kn yg alarm aku xkan menganggu org lagi.....

Monday, June 11, 2012

kate-kate

die kate die suke kawan ngn saye...
die kate die seronok kwn ngn saye...
die kate die suke bile saye kacau die...

Saturday, June 9, 2012

Wednesday, June 6, 2012

masc vs kelate.net

selamat pagi...
hari saye bangun awl walaupun saye tdo lmbt smlm..
memandangkn da bangun pagi..
n xde pape nk buat walaupun ad proposal kne tulis..
tp nk update jgk blog ni..

ok semalam adalah my first experience pegi tgk bola secara live..
walaupun match antara team yg xbape nk terror...
tp player die sume popular...
sbb player2 nye adalah artis2 malaysia...
hehehe...

so dikesempatan itu dpt la amik gmbr ngn dorg...
sporting jgk la..
even da peluh2 pun layan jgk org ramai nk amik gmbr...
teror jgk artis2 ni main bola...
menang 3-1...
bleh tahan la...
scorer adalah jep sepah, kamal adli n fiq mentor (maybe la sbb xfocus sgt)...

ok its time for me to share the pictures! =)